![](https://www.dimpact.nl/wp-content/uploads/2024/03/Headerafbeelding-voorwaarden-congres-2024.jpg)
Op 23 mei 2024 vond het Dimpact-congres plaatst. Voor deelname aan het congres gelden deze algemene voorwaarden.
1. Registratiegegevens
Voor de registratie hebben wij onder andere de volgende gegevens uitgevraagd in het aanmeldformulier:
- Naam gemeente/samenwerkingsverband/overheidsorganisatie/leveranciers ten behoeve van badge en factuur, indien van toepassing.
- Adres ten behoeve van factuur, indien van toepassing.
- Voor en achternaam ten behoeve van badge.
- Functie ten behoeve van badge.
- Zakelijk e-mailadres ten behoeve van alle congres communicatie. E-mailadressen van o.a. gmail of hotmail worden niet geaccepteerd.
De betreffende gegevens worden na de afhandeling van het congres voor 23 juni 2024 vernietigd.
2. Prijs en betalingsvoorwaarden
Lidgemeenten:
Deelname aan het congres was kosteloos.
Overige gemeenten:
Vragen wij een bijdrage van € 99 (excl. btw) per persoon.
Leveranciers:
Deelname aan het congres kost € 250,- (excl. btw). Na inschrijving ontvang je een factuur voor de inschrijfkosten. We vragen je het bedrag binnen 7 dagen over te maken op onze rekening.
Onze ontwikkelpartners ontvingen 2 gratis entreekaarten. Indien er meer dan twee deelnemers vanuit onze ontwikkelpartners hebben deelgenomen, brengen wij € 250,- (excl. btw) per deelnemer in rekening.
3. Annuleringsvoorwaarden
We hanteren de volgende annuleringsvoorwaarden:
Kosteloze deelname:
Tot 7 dagen voor het congres was annuleren kosteloos. Annuleerde je binnen 7 dagen voor het congres? Of was je op de congres dag niet aanwezig (no-show)? Dan brengen wij een vergoeding van €99 (excl. btw) voor de gemaakte kosten in rekening. Vervanging door een collega is altijd toegestaan.
Betaalde deelname:
Tot 7 dagen voor het congres was annuleren kosteloos. Annuleerde je binnen 7 dagen voor het congres? Of was je op de congres dag niet aanwezig (no-show)? Dan brengen we een vergoeding van € 99,- (excl. btw) voor de gemaakte kosten in rekening. Je ontvangt een creditfactuur voor de ons gefactureerde € 99,- (excl. btw) of € 250,- (excl. btw). Vervanging door een collega is altijd toegestaan.
Aanmeldingen annuleren kon via communicatie@dimpact.nl.
4. Toegang
Jouw registratiegegevens gaven toegang tot het congres. Bij binnenkomst ontving je een badge met jouw gegevens.