Webinar leveranciersbijeenkomst 10 december 2020: 'Welke weg slaan we in'

Webinar leveranciersbijeenkomst 10 december 2020: 'Welke weg slaan we in'

Evenement
0
wanneer 
10 dec, 2020
waar 
Online bijeenkomst

Op 10 december 2020 organiseert Dimpact een online leveranciersbijeenkomst. Ben jij een marktpartij die een bijdrage levert of wilt gaan leveren aan de digitale dienstverlening van gemeenten? Schrijf je dan in en volg het webinar op 10 december van 09.00 tot 10.uur.

Dimpact heeft als regisseur voor 40 gemeenten de rol om vraag en aanbod, oftewel de marktwerking, proactief uit te vragen. Gezamenlijk zijn deze gemeenten goed voor 2.5 miljoen inwoners. In een tijd waarin softwareoplossingen snel gaan, is de urgentie om elkaar te spreken hoog. De focus ligt daarbij vanuit ons op ‘modern migreren en modern laten bouwen’.

Een juiste en gelijke informatiepositie aan zowel de kant van de markt als aan de kant van de gemeenten is daarin belangrijk. Om dit te faciliteren organiseert Dimpact een digitale leveranciersbijeenkomst op 10 december 2020. Sluit aan en draag bij aan een volgende stap in de ontwikkeling tussen markt en lokale overheid. 

Gezamenlijke opgave
Het verbeteren van de dienstverlening aan inwoners en bedrijven, is de opgave waar we gezamenlijk voor staan. In verschillende rollen. Marktpartijen spelen daarin een belangrijke rol in het aanbod. Immers inwoners verwachten dat deze dienstverlening persoonlijker, toegankelijk en meer op maat ontwikkeld wordt. Tijdens deze online bijeenkomst informeren wij je over de strategische richting van de coöperatie en delen we de opgave, die we als Dimpact namens gemeenten oppakken.  

Programma
Deze speciale online bijeenkomst vindt op 10 december van 09.00 tot 10.00 uur plaats. We verwachten dat het webinar een uur duurt.

Doelgroep
Voor alle marktpartijen die interesse hebben en willen bijdragen aan de digitale dienstverlening van gemeenten. Maximaal 2 deelnemers per leverancier.

Na deze bijeenkomst:

  • weet je wat de strategische richting 2020-2025 van Dimpact is.
  • ken je de gezamenlijke opgave waar de coöperatie voor staat.
  • weet je welke stappen Dimpact gaat zetten de aankomende periode.
  • kunnen de aanwezige leveranciers inschatten of hun product of dienst aansluit bij de behoefte.

Meld je aan
Registreer je via deze link. Vervolgens ontvang je een bevestiging per mail. Deelname aan deze bijeenkomst is gratis. In het registratieformulier stellen we ook een paar vragen zodat we van te voren weten wie er aansluit en welke product of dienst deze partij aanbiedt. Na afloop van de online bijeenkomst krijg je de mogelijkheid om een formulier in te vullen waarin je vragen achter kan laten. Wij beantwoorden deze dan de week erna.

Heb je vragen?
Stel ze gerust. Stuur een mail naar andre.groen@dimpact.nl. Heb je een technische vraag over het webinar? Stuur dan een mail naar communicatie@dimpact.nl.

Doe mee en deel mee in de voordelen van de vereniging