PodiumD contact
PodiumD contact helpt gemeenten om inwoners en ondernemers op een persoonlijke en overzichtelijke manier te ondersteunen. Alle benodigde gegevens worden centraal opgeslagen en zijn direct beschikbaar voor de medewerker. Zo krijgen inwoners en ondernemers snel een passend antwoord zonder telkens opnieuw hun verhaal te hoeven doen. Dat scheelt tijd en zorgt voor een prettige ervaring – voor zowel inwoners en ondernemers als gemeentemedewerkers.
Makkelijker voor de KCC-collega
Dino Zecic, beleidsadviseur Publieke Dienstverlening, vertelt trots wat PodiumD contact Deventer gaat bieden: “PodiumD contact is ontwikkeld voor de collega’s die werken op het Klant Contact Centrum (KCC). Zij zijn een hele belangrijke schakel in onze dienstverlening en zijn vaak het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en ondernemers. We vragen veel van ze. Zij moeten snel en goed antwoord geven en daarbij van alles en nog wat loggen en registreren. Geen eenvoudige taak.
Met PodiumD contact geven we ze eindelijk het juiste gereedschap om hun werk makkelijker uit te voeren. Wij zijn nu live met een eerste versie en blijven hierna door ontwikkelen. Wij werken naar een situatie toe dat de KCC collega’s vanuit één beeldscherm kunnen werken. Bij livegang in Deventer zijn het er drie minder dan voorheen. Een mooi begin, maar er is nog meer te halen!”
Dimpact projectleider Kevin Kuster is ook blij: “Er is de afgelopen jaren door heel veel mensen heel veel werk verzet om dit moment te bereiken. Ondanks de hobbels onderweg, zijn de neuzen vanuit de sprintergemeenten, ontwikkelpartner ICATT, hostingpartner SSC Enschede en Dimpact dezelfde kant op blijven staan. Complimenten aan iedereen die hier een steentje aan heeft bijgedragen. Een mooie eerste stap voor PodiumD contact, de volgende livegangen volgen binnenkort!”
Van harte gefeliciteerd aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt!
Meer weten over PodiumD contact?
Bekijk de pagina PodiumD contact.