Verkenning Klantinteractie

Verkenning Klantinteractie

Bij een grote groep koplopers binnen Dimpact bestaat de behoefte voor een systeem dat ondersteunt bij klantinteracties. Daarom verkent Dimpact de mogelijkheden om een systeem te verwerven dat KCC-medewerkers ondersteunt.

Begin 2018 zijn we een verkenningstraject gestart en hebben we de behoefte van onze leden in kaart gebracht. Want welke gemeente wil nou geen excellente klantcontact en dienstverlening? Overal waar inwoner/ondernemer en gemeente elkaar ontmoeten hebben we een kans om het contact en interactie te verbeteren. Dat speelt in het KCC, aan de balie, aan de keukentafel, op bedrijfsbezoek en in nog talrijke andere situaties. Deze brede impact maakt bij de acht kop-lopende gemeenten veel enthousiasme los.

Doel verkenningstraject
Doel is om kennis te delen over dit onderwerp en gezamenlijk een modulaire oplossing in te kopen.
Wil je ook meedoen met de verwerving van een modern systeem voor klantinteractie, gebaseerd op klantreis en aanvullend op GT-Connect? Doe dan mee. Neem voor meer informatie contact op met Gunther Bosman. 

 

Doe mee en deel mee in de voordelen van de vereniging